Zranienia z przeszłości i wzrastanie

2015-10-17 16:51:23

Witam bardzo serdecznie, mam 20 lat, jestem studentem na II roku. Pragnę podzielić się pewnym, niełatwym doświadczeniem i poprosić o radę.